ACTA DE
L’ASSEMBLEA GENERAL DE L’AFA DEL CEIP GRAS I SOLER
Sessió núm: 1/01-19
Caràcter: ordinari
Data: 18 de gener de 2019
Horari: de 17 a 18:30 h
Lloc: menjador del CEIP
Assistència
Junta:
Roser Martí, presidenta
Macarena Carrillo, secretaria
Vanessa Tarrés, vicepresidenta
Merche Cantero, vocal
Carmen Arnez, vocal
Juan Lozoya, vocal.
Altres
assistents:
Natalia Boyero, Jorge Martínez, Maribel
García, Dión Comas, Sara Pinilla, Román Castaño, Elena López y Cristina Gómez.
S’han excusat
d’assistir-hi:
Pepa Guerra, vocal
Cristina Mínguez, vocal
Ordre del dia
1.
Presentació de la Junta directiva de l’AFA.
La presidenta presenta els membres de la
Junta de l’AFA a tots els socis de l’AFA que hi han assistit. Posa de relleu la
necessitat de trobar a algú que exerceixi de tresorer de l’AFA, carreg que
actualment està portant a terme la Pepa Guerra, però es necessita que hi hagi
algú amb més disponibilitat de desenvolupar les funcions de tresorer. Es posa en
relleu que és obligació de l’AFA portar una comptabilitat i per això la figura
de tresorer és tant important.
Després de l’assamblea queda vacant el càrreg
de tresorer perquè cap soci de l’AFA s’ha candidatat per ser-ho.
2.
Presentació Estat de Comptes.
La
vicepresidenta presenta i explica detalladament els ingressos i gastos que
s’han dut a terme fins ara. Globalment no hi ha cap desacord respecte a les
despeses que s’han realitzat fins al dia de l’assemblea. Desde la Junta es
planteja que seria interessant destinar més diners de pressupost a la festa
final de curs de l’AFA.
Habitualment
s’havia destinat un pressupost de despeses de 700 € i es proposa destinar uns
900 € aquest any. Finalment, s’aprova el nou pressupost plantejat per
unanimitat.
3.
Presentació propers projectes de l’AFA.
La presidenta
explica tots els projectes i propòsits que des de l’AFA es volen realitzar:
a.
Extraescolars: la presidenta informa que pel curs vinent es buscarà una empresa que
gestioni totes les extraescolars pels nens i nenes. D’aquesta manera es facilitarà
el cobrament i el seguiment de les activitats. S’informa que es mirarà la
normativa per veure si és possible que nens i nenes d’altres escoles realitzin
activitats extraescolars a la nostra escola.
b.
Pintapati: s’acorda que es demanarà a Direcció
seguir dinamitzant el projecte de pinta patis de l’escola.
c.
Farmidable: es comenta aquest nou projecte que
implica que les famílies puguin comprar menjar de proximitat i s’informa que en
els dies vinents es farà una reunió a les famílies per compartir i explicar aquesta
nova iniciativa.
d.
Premis FaPac: la presidenta explica als socis,
que l’AFA s’ha presentat al consurs de premis FAPAC amb el projecte
Biblio(R)evolució. Els projectes finalistes tindran una dotació econòmica
important que es destinarà a les AFAs guanyadores. Restem a l’espera de veure
els guanyadors.
e.
Tendals: es manté la necessitat d’intentar
comprar tendals pel pati de l’escola i es decideix començar a mirar
pressupostos.
f.
Menjador: s’acorda qui seran els pares i
mares que aniran a tastar el dinar del menjador de l’escola.
g.
Power Point AFA: s’informa que s’ha de fer un
power point per informar de l’activitat de l’AFA per ensenyar a les jornades de
portes obertes per a noves famílies.
h.
Carnaval: per aquest curs s’aprova per
unanimitat que es farà un berenar solidari. Es parlarà amb Direcció per veure
viabilitat. S’acorda que pel curs escolar 2019-2020 farem una Rua de famílies.
i.
Festa diversitat: es proposa fer una festa de
la diversitat a on les famílies puguin portar menjar, dansa, roba, tradicions o
activitats típiques del seu país d’origen. Per opinió d’una mare assistent es
planteja fer-la a la festa final de curs per intentar tenir el màxim
d’afluència. S’aprova per unanimitat.
j.
Concert: es proposa, una possible data per a
la seva realització però encara està per confirmar.
k.
Festa Final de curs: la data presentada i
aprovada és 16 de juny. S’aprova per majoria absoluta el pressupost a gastar.
l.
Acollides: la presidenta explica que el cost
de les acollides dels nens i nenes les tardes d’acollides és molt car. Es
determina no fer-ne més a cost de l’AFA i ademés buscar una alternativa que surti més barata pels
pares i mares.
4.
Proposta i aprovació del calendari de les
assemblees de l’AMPA.
Tots els
socis de l’AFA que estan presents a la reunió decideixen que les assemblees
ordinàries es faran cada tres mesos els divendres. De tota manera es preguntarà
a la resta de famílies quins dies els va millor per intentar que hi hagi més
assistència. També s’informarà de les reunions de la Junta que es facin d’aquí
en endavant perquè vagi tothom que hi vulgui.
La presidenta
aixeca la sessió, de la qual, com a secretaria, estenc aquesta Acta.
La Secretaria La Presidenta
Comentarios
Publicar un comentario