ACTA DE LA
ASAMBLEA GENERAL DE LA AFA DEL CEIP GRAS I SOLER
Sesión núm.: 1/21-21
Carácter: ordinaria
FECHA 21 DE JUNIO DE 21
HORARIO: de 17.30 a 18:30 h
LUGAR: REUNIÓN VIRTUAL
Asistencia
Junta:
Roser Martí, presidenta
Macarena Carrillo, secretaria
Minerva Cárdenas, tesorera
Vanessa Tarrés, vicepresidenta
Pepa Guerra, vocal
Otros asistentes:
Laura, Jasmina, Carmen, Demi, Sandra, Tere y 2 asistentes más
Se han excusado de asistir:
Cristina Mínguez, vocal
Merche Cantero, vocal
Orden del día
1.
Estado de cuentas.
La tesorera expone el detalle del estado de cuentas.
Explica que anualmente hay un presupuesto acordado en asamblea de 1.500 €
para gastar en la fiesta anual del AFA. Como el año pasado no se pudo realizar
ninguna fiesta se decidió desde la Junta hacer un regalo a todas las familias
con ese presupuesto no invertido. Surgió la idea de regalar las botellas de
acero inoxidable con el valor añadido de intentar poner nuestro granito de
arena para desechar el uso del plástico en nuestro colegio. Se ideó el proyecto
“CONVERTEIX CADA DIA EN EL DIA DE LA TERRA” que se ha presentado al
Ayuntamiento y hemos solicitado una subvención del mismo. El detalle del
proyecto se encuentra en el BLOG del AFA.
Este año no se podía tampoco hacer una fiesta del AFA como habitualmente
por la pandemia y se ha organizado LA NO FESTA DEL AFA en la que además se ha
hecho el detalle de las botellas a los niños y niñas y todos los miembros del
colegio.
Esperamos el año que viene poder realizar la fiesta habitual!.
Para los niños de 6º además del regalo de la camiseta que se hace cada año
se pensó hacer una actividad algo más especial y se ha realizado una sesión de
cine para toda la clase.
Los gastos de los últimos meses han sido:
*BOTELLAS -1.306,80
*CAMISETAS 6º -406,56
*NO FESTA -657,20
*CINE -250,00
*TRANSFERENCIA SANT JOAN DE DEU -465,00
Los ingresos:
*INGRESO VENTA CAMISETAS 30,00
*INGRESO LOTERIA NADAL 495,00
*XOCOLATADA 2021 465,00
*REMESA RECIBOS AMPA COL LEGI PUBLIC GRAS SOLER 60,00
2.
Obras en la cocina.
La presidenta hace un recordatorio de la situación en la que nos
encontramos hace 2 años, cuando la empresa de comedor que gestionaba la hora de
mediodía fue a concurso de acreedores dejando a los monitores del comedor,
cocinero y ayudantes sin cobrar las últimas mensualidades del curso. La Junta
del AFA hizo una búsqueda de empresa de comedor siendo COM A CASA la empresa
seleccionada, con la que se hizo un contrato de 5 años. La empresa COM A CASA
además de cumplir con la normativa que se exige en cuanto a la gestión del
comedor dona un rápel anual a invertir en el comedor y cocina. Este rápel lo
negoció la Junta del AFA cuando firmó el contrato. Además la empresa dona
durante todo el año, meriendas y desayunos cada vez que el AFA ha querido
realizar alguna fiesta o acción solidaria.
Con el rápel del año de varios años, se van a hacer obras en la cocina que
no se había reformado desde su construcción en los años setenta. Todos los
muebles de madera se van a cambiar por acero inoxidable para cumplir con la
normativa vigente. Se aplicará una capa de resina de color azul en el suelo y
se repondrán todas las baldosas que se
desprendan de la remodelación al poner los nuevos muebles de cocina. Com a Casa
pondrá un horno caliente en el comedor para mantener la temperatura de la
comida. El horno será de su propiedad.
Se cambiará la llave de paso moviéndola unos tres metros para poder poner
las mesas de trabajo en línea y mejorar la movilidad cuando se retiren los
platos del lavavajillas.
Toda la obra se hará gracias al rappel que recibimos de la empresa por cada
menú de los usuarios del comedor.
La presidenta informa que de cara al curso que viene se intentará que el pícnic
para las excursiones no sean únicamente bocadillos. Es algo que se tiene que
acabar de negociar con la empresa Com a Casa para ver qué posibilidades hay.
La presidenta expresa lo satisfechos que estamos con la gestión de la
empresa de comedor y el compromiso que tienen con el AFA.
3.
Extraescolares 2021-2022
La secretaria informa de la posibilidad de hacer extraescolares el curso
que viene, si la situación de la pandemia lo permite.
Ya se han planificado las actividades de las extraescolares con la empresa
ESPAI ART, con la que estuvimos trabajando algunas actividades el curso pasado,
y estuvimos muy satisfechas con su gestión. Con ELA GAVÁ no mantendremos
ninguna actividad extraescolar porque tuvimos muy mala experiencia con ellos.
Se ofertarán actividades para algunos mediodías y para las tardes. En los
próximos días se enviará toda la información por Dinantia para hacer las
preinscripciones.
En septiembre veremos finalmente las extraescolares que salen una vez
formalizadas las preinscripciones. Se informará entonces a las familias para
hacer las inscripciones definitivas y las actividades empezarán en octubre de
2021.
Se seguirán todos los protocolos y normativa que esté vigente encada
momento y que marca Ensenyament.
4.
Otros temas:
-Se plantea la posibilidad de hacer talleres de magia o actividad lúdica en
horario no lectivo. Se considera que puede ser una opción factible y
esperaremos a ver qué huecos libres quedan de horario una vez las familias
hagan las preinscripciones de las extraescolares.
-Se actualizará el logo del AFA añadiendo a la Dragona y estamparemos las
nuevas camisetas que se vayan necesitando con el logo actualizado.
-Se plantea que muchas familias no saben todas las ventajas que la empresa
de comedor COM A CASA nos está ofreciendo. Como cada año a principio de curso
se hará una reunión con el servicio de comedor y se intentará explicar de nuevo
las condiciones que pactamos con ellos.
La presidenta
levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta Acta.
La Secretaria La Presidenta
ACTA DE LA ASSEMBLE
GENERAL DE LA AFA DEL CEIP GRAS I SOLER
Sesión núm.: 1/21-21
Carácter: ordinaria
FECHA 21 DE JUNIO DE 21
HORARIO: de 17.30 a 18:30 h
LUGAR: REUNIÓN VIRTUAL
Asistencia
Junta:
Roser Martí, presidenta
Macarena Carrillo, secretaria
Minerva Cárdenas, tesorera
Vanessa Tarrés, vicepresidenta
Pepa Guerra, vocal
Otros asistentes:
Laura, Jasmina, Carmen, Demi, Sandra, Tere y 2 asistentes más
Se han excusado de asistir:
Cristina Mínguez, vocal
Merche Cantero, vocal
Ordre del día
1.
Estat
de comptes.
La tresorera exposa el detall de l'estat de comptes.
Explica que anualment hi ha un pressupost acordat en assemblea de 1.500 €
per gastar en la festa anual de l'AFA. Com l'any passat no es va poder
realitzar cap festa es va decidir des de la Junta fer un regal a totes les
famílies amb aquest pressupost no invertit. Va sorgir la idea de regalar les
ampolles d'acer inoxidable amb el valor afegit d'intentar posar el nostre
granet de sorra per rebutjar l'ús de l'plàstic a la nostra escola. Es va idear
el projecte "CONVERTEIX CADA DIA AL DIA DE LA TERRA" que s'ha presentat
a l'Ajuntament i hem sol·licitat una subvenció de la mateixa. El detall de el
projecte es troba en el BLOC de l'AFA.
Aquest any no es podia tampoc fer una festa de l'AFA com habitualment per
la pandèmia i s'ha organitzat la NO FESTA DEL AFA en què a més s'ha fet el
detall de les ampolles als nens i nenes i tots els membres de l'escola.
Esperem l'any vinent poder realitzar la festa habitual !.
Per als nens de 6è a més de el regal de la samarreta que es fa cada any es
va pensar fer una activitat una mica més especial i s'ha realitzat una sessió
de cinema per a tota la classe.
Les despeses dels últims mesos han estat:
*AMPOLLES -1.306,80
*SAMARRETES 6º -406,56
*NO FESTA -657,20
*CINEMA -250,00
*TRANSFERENCIA SANT JOAN DE DEU -465,00
Els ingressos:
*INGRESO VENTA CAMISETAS 30,00
*INGRESO LOTERIA NADAL 495,00
*XOCOLATADA 2021 465,00
*REMESA RECIBOS AMPA COL LEGI PUBLIC GRAS SOLER 60,00
2.
Obres a la cuina.
La presidenta fa un recordatori de la situació en què ens trobem fa 2 anys,
quan l'empresa de menjador que gestionava l'hora de migdia va anar a concurs de
creditors deixant als monitors de menjador, cuiner i ajudants sense cobrar les
últimes mensualitats de el curs . La Junta de l'AFA va fer una recerca
d'empresa de menjador sent COM A CASA l'empresa seleccionada, amb la qual es va
fer un contracte de 5 anys. L'empresa COM A CASA a més de complir amb la
normativa que s'exigeix pel que fa a la gestió de l'menjador dóna un ràpel
anual a invertir al menjador i cuina. Aquest ràpel ho va negociar la Junta de l'AFA
quan va signar el contracte. A més l'empresa dóna durant tot l'any, berenars i
esmorzars cada vegada que el AFA ha volgut realitzar alguna festa o acció
solidària.
Amb el ràpel de l'any de diversos anys, es van a fer obres a la cuina que
no s'havia reformat des de la seva construcció en els anys setanta. Tots els
mobles de fusta es canviaran per acer inoxidable per complir amb la normativa
vigent. S'aplicarà una capa de resina de color blau a terra i es reposaran
totes les rajoles que es desprenguin de la remodelació a l'posar els nous
mobles de cuina. Com a Casa posarà un forn calent al menjador per mantenir la
temperatura del menjar. El forn serà de la seva propietat.
Es canviarà la clau de pas movent-la uns tres metres per poder posar les
taules de treball en línia i millorar la mobilitat quan es retirin els plats de
el rentaplats.
Tota l'obra es farà gràcies a l'ràpel que rebem de l'empresa per cada menú
dels usuaris de menjador.
La presidenta informa que de cara a el curs vinent s'intentarà que el pícnic
per a les excursions no siguin únicament entrepans. És una cosa que s'ha
d'acabar de negociar amb l'empresa Com a Casa per veure quines possibilitats hi
ha.
La presidenta expressa el satisfets que estem amb la gestió de l'empresa de
menjador i el compromís que tenen amb el AFA.
3.
Extraescolars 2021-2022
La secretària
informa de la possibilitat de fer extraescolars el curs vinent, si la situació
de la pandèmia ho permet.
Ja s'han
planificat les activitats de les extraescolars amb l'empresa ESPAI ART, amb la
qual vam estar treballant algunes activitats el curs passat, i vam estar molt
satisfetes amb la seva gestió. Amb ELA GAVÀ no mantindrem cap activitat
extraescolar perquè vam tenir molt mala experiència amb ells.
S'oferiran
activitats per a alguns migdies i per les tardes. En els propers dies s'enviarà
tota la informació per Dinantia per fer les preinscripcions.
Al setembre
veurem finalment les extraescolars que surten un cop formalitzades les
preinscripcions. S'informarà llavors a les famílies per fer les inscripcions
definitives i les activitats començaran a l'octubre de 2021.
Es seguiran
tots els protocols i normativa que estigui vigent encada moment i que marca
Ensenyament.
4.
Altres temas:
-Es planteja
la possibilitat de fer tallers de màgia o activitat lúdica en horari no lectiu.
Es considera que pot ser una opció factible i esperarem a veure què buits
lliures queden d'horari un cop les famílies facin les preinscripcions de les
extraescolars.
-Es
actualitzarà el logotip de l'AFA afegint a la Dragona i estamparem les noves
samarretes que es vagin necessitant amb el logo actualitzat.
-Es planteja
que moltes famílies no saben tots els avantatges que l'empresa de menjador COM
A CASA ens està oferint. Com cada any a principi de curs es farà una reunió amb
el servei de menjador i s'intentarà explicar de nou les condicions que vam
pactar amb ells.
La presidenta
tanca la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
La Secretaria La Presidenta
No hay comentarios:
Publicar un comentario