ACTA 18-01-19


ACTA DE L’ASSEMBLEA GENERAL DE L’AFA DEL CEIP GRAS I SOLER

Sessió núm: 1/01-19
Caràcter: ordinari
Data: 18 de gener de 2019
Horari: de 17 a 18:30 h
Lloc: menjador del CEIP

Assistència Junta:
Roser Martí, presidenta
Macarena Carrillo, secretaria
Vanessa Tarrés, vicepresidenta
Merche Cantero, vocal
Carmen Arnez, vocal
Juan Lozoya, vocal.

Altres assistents:
Natalia Boyero, Jorge Martínez, Maribel García, Dión Comas, Sara Pinilla, Román Castaño, Elena López y Cristina Gómez.

S’han excusat d’assistir-hi:
Pepa Guerra, vocal
Cristina Mínguez, vocal


Ordre del dia

1.      Presentació de la Junta directiva de l’AFA.
La presidenta presenta els membres de la Junta de l’AFA a tots els socis de l’AFA que hi han assistit. Posa de relleu la necessitat de trobar a algú que exerceixi de tresorer de l’AFA, carreg que actualment està portant a terme la Pepa Guerra, però es necessita que hi hagi algú amb més disponibilitat de desenvolupar les funcions de tresorer. Es posa en relleu que és obligació de l’AFA portar una comptabilitat i per això la figura de tresorer és tant important.
Després de l’assamblea queda vacant el càrreg de tresorer perquè cap soci de l’AFA s’ha candidatat per ser-ho.

2.      Presentació Estat de Comptes.
La vicepresidenta presenta i explica detalladament els ingressos i gastos que s’han dut a terme fins ara. Globalment no hi ha cap desacord respecte a les despeses que s’han realitzat fins al dia de l’assemblea. Desde la Junta es planteja que seria interessant destinar més diners de pressupost a la festa final de curs de l’AFA.
Habitualment s’havia destinat un pressupost de despeses de 700 € i es proposa destinar uns 900 € aquest any. Finalment, s’aprova el nou pressupost plantejat per unanimitat.
3.      Presentació propers projectes de l’AFA.
La presidenta explica tots els projectes i propòsits que des de l’AFA es volen realitzar:
a.      Extraescolars: la presidenta informa que  pel curs vinent es buscarà una empresa que gestioni totes les extraescolars pels nens i nenes. D’aquesta manera es facilitarà el cobrament i el seguiment de les activitats. S’informa que es mirarà la normativa per veure si és possible que nens i nenes d’altres escoles realitzin activitats extraescolars a la nostra escola.
b.      Pintapati: s’acorda que es demanarà a Direcció seguir dinamitzant el projecte de pinta patis de l’escola.
c.      Farmidable: es comenta aquest nou projecte que implica que les famílies puguin comprar menjar de proximitat i s’informa que en els dies vinents es farà una reunió a les famílies per compartir i explicar aquesta nova iniciativa.
d.      Premis FaPac: la presidenta explica als socis, que l’AFA s’ha presentat al consurs de premis FAPAC amb el projecte Biblio(R)evolució. Els projectes finalistes tindran una dotació econòmica important que es destinarà a les AFAs guanyadores. Restem a l’espera de veure els guanyadors.
e.      Tendals: es manté la necessitat d’intentar comprar tendals pel pati de l’escola i es decideix començar a mirar pressupostos.
f.       Menjador: s’acorda qui seran els pares i mares que aniran a tastar el dinar del menjador de l’escola.
g.      Power Point AFA: s’informa que s’ha de fer un power point per informar de l’activitat de l’AFA per ensenyar a les jornades de portes obertes per a noves famílies.
h.      Carnaval: per aquest curs s’aprova per unanimitat que es farà un berenar solidari. Es parlarà amb Direcció per veure viabilitat. S’acorda que pel curs escolar 2019-2020 farem una Rua de famílies.
i.       Festa diversitat: es proposa fer una festa de la diversitat a on les famílies puguin portar menjar, dansa, roba, tradicions o activitats típiques del seu país d’origen. Per opinió d’una mare assistent es planteja fer-la a la festa final de curs per intentar tenir el màxim d’afluència. S’aprova per unanimitat.
j.       Concert: es proposa, una possible data per a la seva realització però encara està per confirmar.
k.      Festa Final de curs: la data presentada i aprovada és 16 de juny. S’aprova per majoria absoluta el pressupost a gastar.
l.       Acollides: la presidenta explica que el cost de les acollides dels nens i nenes les tardes d’acollides és molt car. Es determina no fer-ne més a cost de l’AFA i ademés buscar  una alternativa que surti més barata pels pares i mares.

4.      Proposta i aprovació del calendari de les assemblees de l’AMPA.
Tots els socis de l’AFA que estan presents a la reunió decideixen que les assemblees ordinàries es faran cada tres mesos els divendres. De tota manera es preguntarà a la resta de famílies quins dies els va millor per intentar que hi hagi més assistència. També s’informarà de les reunions de la Junta que es facin d’aquí en endavant perquè vagi tothom que hi vulgui.
La presidenta aixeca la sessió, de la qual, com a secretaria, estenc aquesta Acta.
La Secretaria                                                                                                                                                 La Presidenta

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Notícies populars

ACTA 1ª ASSEMBLEA AFA CURS 23-24

 ACTA DE L’ASSEMBLEA GENERAL DE L’AFA DEL CEIP GRAS I SOLER SESSIÓ NÚM: 1/23-24 CARÀCTER: ORDINARI DATA: 04 D’ 0CTIUBRE DE 2023 HORARI: DE 1...